“PASPAS” OYUNU PRÖMİYER YAPTI - MELİKE ÇERÇİOĞLU BİLGİÇ
/Romen Yazar İon Baieşu’nin yazdığı, Erk Bilgiç’in yönettiği 12 kişilik kadrosuyla Paspas oyununu prömiyerini yaptı.
Read MoreRomen Yazar İon Baieşu’nin yazdığı, Erk Bilgiç’in yönettiği 12 kişilik kadrosuyla Paspas oyununu prömiyerini yaptı.
Read MoreSokak hayvanları için gerçekleştirdiğimizi bu proje birçok hayvana portatif ev sağlayacak. Tiyatrohane ailesi olarak zor şartlar altında yaşayan sokak hayvanlarını biz nebze de olsa yaşam kalitesini arttırmak için elimizden geleni yapmaya karar verdik
Read MoreOyunculuk sanatında nasıl bazı nitelikler aranıyorsa, rejisör olacak kişinin de kendine özgü birikimi ve nitelikleri olmalıdır. Bunlar oyunculuktan biraz daha farklı niteliklerdir.
Read MoreOkulların başlangıç tarihi yaklaştıkça sosyal medyada okula başlama, okul başarısı vs. konularında yazılar da dolaşmaya başladı.
Read MoreHer şeyden önce, tulûat sanatçılarının çevrelerinde olup bitene, dünyadaki insan ve toplum ilişkilerine, siyasal gelişmelere karşı duyarlı olmaları gerekir. Bu duyarlık kültür birikimi ile çağdaş gelişimin sentezi olarak bilinç aşamasına varmalıdır
Read MoreTicari kaygıların güdüldüğü, paranın araç değil amaç olduğu sanat kurumları kendilerini tekrar etmeye mahkumdur. Daha iyi bir eğitim, daha iyi öğretim, daha iyi yetişmiş bir nesil sağlamak için her zaman daha fazlasını istemek, denemek ve tiyatroyu içi boşaltılmış bir kavram haline getirenlerle yeri geldiğinde savaşmak için var olan Tiyatrohane, ailesinde yer alan herkese teşekkür eder...
Read MoreToplumcu tiyatronun işlevsel estetiğini saptarken üzerinde en önce durulması gereken halktır. Bir ülkenin halkının niteliklerini açık ve seçik ortaya koyarken, o ülkenin toplumsal yapısı üzerinde durmak ne kadar gerekliyse, tiyatronun yaşayabilmesi için de bu yapıyı bütün özellikleri ile dikkate almak gereklidir.
Read MoreOyuncunun kendi yapısı içinde bir doğurganlığı vardır; o dıştan bir karışma olmadığı sürece dikkatli, kendine güvenli ve özgürdür, anlatımındaki olanakları sonuna dek kullanma yeteneği de vardır. Bu özgürlük onu yalnızca oyuncu olma katına değil, aynı zamanda insan olma aşamasına eriştirecek kendini varetme olanağına da kavuşturur.
Read MoreTiyatro, birbirinden farklı insanların, değişik algılamalarla, sonuçta aynı doğruya yöneldikleri sanatsal bir değişim yeridir. Sanatsal değişim yeridir, çünkü tiyatrodaki haz yalnızca eğlenceden değil, aynı zamanda düşünme yetisinden gelen bir şeydir.
Read MoreOyunculuk eğitimi, doğaçlama tiyatro eğitimi, yaratıcı drama eğitimleri ile sizlerleyiz.